Senjuushi - 6. rész (Mosoly)

 "Kijuushiként idéztek meg erre a világra. Bizonyos értelemben csillagként születtem. ,De közel sem voltam valós. De egy nap, egyszer azt mondta nekem valaki. Azt, hogy a mosolyom érzelmeket kelt az emberekben. Ekkor váltam azzá, aki ma vagyok. Mindenki kedvenc sztárjává, Hall-á. Sztárként ráébredtem a lehetőségeimre. Egy kedves mosolyhoz képest egyáltalán nem olyan fontos a Feltétlen nemesség."


Geweer, a japán készítésű muskéta nem találja helyét az ellenállásban. Újdonsült fegyverünk ügyetlen, mogorva és nem is jön ki bajtársaival. A ráosztott feladatokat nem sikerült teljesítenie, ezért döntött úgy, hogy nem próbálkozik többé. Geweer egy nap találkozik Hall-al, az ellenállás gondtalan sztárjával, akiről azt gondolja, hogy nagyon hasonlít rá. Egy nap kíváncsiságának engedvey követi a városba induló Hall-t....


A felirat a Horrible-Subs 1080p-s videóihoz készült.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Trick or Alice OVA [18+]

Trick or Alice! Én Alice-em, üdvözöllek közöttünk!  Történet:  Egy késő esti, szeretett bátyjával lefolytatott  beszélgetés után Minase Aris...

Népszerű bejegyzések