Visual Prison (2021) (Andysa x Nanashi)

 Elérhetőség: Kattints ide a feliratért!

A felirat a SubsPlease angol fordítása alapján készült. 
A projekt a Nanashi csapatával közösen készült. 
A részeket Satoki formázta és lektorálta.
Köszönöm nekik a közreműködést! :)

1. rész - Vétkes kereszt


"Ange, nem fogsz énekelni? Nem fogom rád erőltetni a dolgot. Végül is, csak azt énekelhetjük, ami a szívünkből ered.Csak úgy látszott, mintha igazán énekelni akarnál. Ennyi az egész."

A világon az emberek tudta nélkül létezik egy természetfeletti erővel rendelkező másik faj, a vámpíroké. Minden évben egyszer összegyűlnek Harajukuban, hogy dalaikkal versenyre keljenek és megnyerjét a Vörös Hold kegyeit, amely által még nagyobb erőre tehetnek szert – ez maga a Visual Prison. Ebbe a “harcba” kerül bele az életét magányosan tengető Ange Yuki, aki énekével többek figyelmét is felkelti.

2. rész - A bűbáj újjászületése


"Nagyon boldog voltam, hogy veled énekelhettem, Guil. Most először éreztem úgy, hogy elismert valaki. Még akkor sem tudom, hogy képes vagyok-e rá. De énekelni akarok."

Ange ájulása után ismeretlen helyen ébredt, aztán egy újabb vámpírt ismert meg, Guil barátjának, Eve Louis-nak személyében. Eve egy Vörös Könnyel elküldi Angét Elisabeth boltjába...

3. rész AI = ZO


"Annyira utáltam Robint, hogy a gonoszhoz kezdtem imádkozni. És aztán vámpírrá váltam... Ezzel biztosítva, hogy többé már nem változik a hangom."

Ange újabb barátot szerez, a Londonból érkezett Robin Laffite személyében. Robinnak nincs hol aludnia, ezért Ange felajánlja neki, hogy náluk maradhat. Azonban Guil nem szívesen látja az emberfiút ezért kidobja őket a házából. Közben Robin felfedi a látogatásának okát is: Rég eltűnt bátyját keresve a LOST EDEN koncertje miatt látogatott Japánba...

4. rész - Nemezis


"Mikor még ember voltam, csak levadásztam és megöltem az összes vámpírt, akit megtaláltam. Amikor vámpírrá váltam, ráeszméltem, hogy én voltam az igazi szörny."

Robin beköltözése örömére üdvüzlőbulit szervez Eve-san segítségével, hogy felvidítsák a letört Angét. Robin hivatalosan is az OZ tagja lesz, azonban meg kell szakítaniuk az ünneplést Eve távozása miatt. Guil óva inti őket attól, hogy kimenjenek az este....

5. rész - Szállni a széllel


" Guil, te tudsz énekelni. Még itt vagy! Még ha valaki fontosat el is veszítettél... Még ha nehéz időkön is mentél keresztül, még itt vagy, Guil! Menjünk. Én leszek a szeled, Guil."

Ang, Robin és Eve úgy döntöttek, hogy részt vesznek a Visual Prisonön. A Rougelianban tett kiruccanás után Guil múltjába nyerünk betekintést. És megismerhetjük a számára volt legfontosabb személyt...

6. rész - A kegyetlenség Shangri- Lája


"Ígéretet tettél nekem. Mindegy, mi történik... Mindegy, milyen fájdalmat kell elviselned, folytatod az éneklést. Ezért én is megígérem. Támogatni foglak, amíg a testem el nem sorvad."

Hyde és Dimitri jóvoltából titokzatos visszaszámlálás indult az Astro Gardennél, ami az OZ első koncertjének időpontját jelzi. Úgy látszik, hogy minden a tervek szerint megy, még az ECLIPSE is elmegy megnézni őket. Azonban előadásuk közben nem várt problémák jelennek meg...

7. rész - A számomra legfontosabb 


"Igaz, hogy Saga eléggé neheztel Guilre. Nagyon erős érzelmeket táplál ellene. De azok Saga érzései. Nincs köze hozzá sem Angének, sem neked. Inkább próbáld meg a saját szemeiden keresztül látni Angét. Fogadd meg egy 500 évvel idősebb tanácsát."

A LOST EDEN meglepetésműsort szervez, azonban nincsenek elegen a munkához, ezért kisegítőket keresnek a tervük kivitelezéséhez. Ange Elizabeth javaslatára jelentkezik a részmunkaidős állásukra, akit Mist legnagyobb felháborodására Saga fel is vesz dolgozni. Ange igyekszik a legjobbat nyújtani annak ellenére, hogy Mist még most sem helyesli a fiú jelenlétét Saga közelében...

8. rész - Galaxis Tiara


"Egyébként, nem akarsz teljesen vámpírrá változni? A dhampírok végül megöregednek és meghalnak. Habár az embereknél sokkal lassabban teszik... Ha az örökkévalóságot keresed, kérd meg a szülőd, hogy változtasson át."

Az OZ egy exkluzív, vámpíroknak fenntartott hotelben veszik fel a dalukat, hogy az online is megosszák rajongóikkal. A megérdemelt pihenésük közben felfedezik, hogy ugyanilyen okok miatt a LOST EDEN és az ECLIPSE is a helyen tartózkodik. Azonban egy rejtélyes villámlás után megjelenik a vámpírok legnagyobb ellensége, a vámpírhercegnő...

9. rész - Királyi korona


"Bizonyos értelemben, valami hiányzik belőlünk, annak ellenére, hogy tökéletesek vagyunk. ECLIPSE. Mikor a Hold a Föld árnyékában van. Eredetileg Guil kedvéért lett ez a név. És, hogy mi vigyük tovább ezt a nevet... A Vörös Hold időnként meglehetősen kegyetlen tud lenni."

A hangfelvétel befejeződött, azonban Angének újabb problémákkal kell szembenéznie: Guil titkol valamit előle. Úgy döntenek, hogy kis pihenő után majd megbeszélik a problémáikat, így Ange visszatér szülővárosába a Shinbon miatt, és úgy gondolja, ez idő tökéletes lesz a gondolkodásra. Azonban az ECLIPSE úgy dönt, hogy unaloműzésképpen Angével tart...

10. rész - K vagy K

"Már ezerszer elmagyaráztam nekik, ezért neked csak egyszer fogom. A vámpírok elalszanak, ha elvesztik az érzéseiket vagy az erejüket. Vegetatív állapotba kerülnek, míg meg nem halnak. Ő a Vörös Hold büntetése miatt vesztette el az erejét. Ezért semmit sem tehetek."

Ange Azuminóba tett látogatása után visszatér Shinjukuba az ECLIPSE-szel együtt. Guil kicsit korainak tartja a hazaérkezést, de végül ráveszi magát az igazság feltárására...

11. rész - Ég 


"Tényleg igaz, hogy ez volt az a dal, amire jutottam az örökkévalóság börtönében. Ange, Saga. Válaszolok a dalotokra. Ez mind én vagyok."

Főhőseink keresik a megoldást Guiltia megmentésére...

12. rész - Angyalista


"Srácok, ma ez az OZ... Ez az OZ utolsó koncertje. De a dalaink soha nem fognak eltűnni. Örökké... Örökkön örökké veletek maradnak. Higgyetek a zene erejében!"

Vajon ki lesz a legújabb Visual Prison nyertese?




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Trick or Alice OVA [18+]

Trick or Alice! Én Alice-em, üdvözöllek közöttünk!  Történet:  Egy késő esti, szeretett bátyjával lefolytatott  beszélgetés után Minase Aris...

Népszerű bejegyzések