Évösszegző és Boldog új évet! ^^


Nagyon szépen köszönöm, hogy velem tartottatok 2021-ben! ^^ Ez az év nagyon tartalmas, izgalmakkal teli volt, nagyon sok új és új barátot szereztem és jókat is beszélgettem az elmúlt 12 hónapban. 

Évösszegzőként elmondhatom, hogy két 12 részes anime fordításával elkészültem, az I-Chuval még a téli, a Visual Prisonnel a mostani, őszi szezonban. A Senjuushi és Obey Me fordításai folyamatban vannak, igyekszem minél hamarabb befejezni őket. Ezen kívül még fordítottam a Yoshimaho c. webes rövid animét, aminek az első 12 részével elkészültem még a nyári szezonban. Érkezett további két rész is, ezek fordítását is elkészítem, amint találok hozzájuk feliratot :) 

2022-es terveim még nincsenek konkrétan, nézegettem néhány korábbi animét: a Tsukiuta és Tsukipro sorozatokat. A videókat és feliratokat beszereztem már hozzájuk, már csak neki kellene kezdenem a munkának :D Ezen kívül a B-Project első évadjának fordítását szeretném bepótolni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Trick or Alice OVA [18+]

Trick or Alice! Én Alice-em, üdvözöllek közöttünk!  Történet:  Egy késő esti, szeretett bátyjával lefolytatott  beszélgetés után Minase Aris...

Népszerű bejegyzések