Öt éves lettem én…

    



    Valóban, öt évvel ezelőtt raktam ki az első fordításomat. Öt éve itt vagyok, és csinálom ezt az egészet. Ez az öt év rengeteg tapasztalattal látott el. Sokat gondolkodtam az elmúlt egy hónapban, még a szezon kezdete előtt, mikor sok minden a fülembe jutott. Főleg most, a hét folyamán. Végül rájöttem, hogy a jószívű embereket eltapossák, elárulják és eladják.

Ezért a fordítói karrierem ötödik évét lezárva úgy döntöttem, hogy megváltozom és néhány dolgot megváltoztatok. A saját mentális egészségem érdekében soha több „Mikor lesz?” kérdésre nem fogok választ adni. Akinek ez nem tetszik, kérem fogja meg a kis listáját, aztán fusson, fordíttassa le mással a projektjeimet, ahogy eddig is tette. 😃
Ennyi lenne, felesleges is többet írnom. Külön szülinapos projekt nem jött össze, de a többi animével haladok folyamatosan.
Azért mindenképpen ajánlom a figyelembe a Loop 7 animénk openingjét, a Shunichi Toki által énekelt Another Birthdayt. Külön érdekesség, hogy a dalszöveg írója Rucca, a Technoriod franchise-ban is nagyon sok dalhoz köthető. 😊









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Trick or Alice OVA [18+]

Trick or Alice! Én Alice-em, üdvözöllek közöttünk!  Történet:  Egy késő esti, szeretett bátyjával lefolytatott  beszélgetés után Minase Aris...

Népszerű bejegyzések